חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6990132

חיפוש

היתרי בנייה – תוספות בנייה על גגות בהרצליה

בשורה טובה לתושבים המעוניינים לבנות על גג ביתם. ועדת המשנה לתכנון ובנייה אישרה השבוע להמליץ לוועדה המחוזית להפקיד את התוכנית להיתרי בנייה בחדרי היציאה לגג עד לשטח של כ-40 מ"ר

הגדלת חדרי יציאה על גגות פתח תקוה, רמת גן, גבעתים, תל אביב-מעתה גם בהרצליה

בהרצליה עד כה מותר היה לבנות על הגגות בהרצליה עד 23 מ"ר.
ועדת המשנה לתכנון ובנייה אישרה להמליץ לוועדה המחוזית להפקיד את התכנית להגדלת הבנייה עד לשטח של כ-40 מ"ר

בשורה טובה לתושבים המעוניינים לבנות על גג ביתם. ועדת המשנה לתכנון ובנייה אישרה השבוע להמליץ לוועדה המחוזית להפקיד את התוכנית להגדלת הבנייה בחדרי היציאה לגג עד לשטח של כ-40 מ"ר.

עד כה מותר לבעלי נכסים ברחבי העיר לבצע תוספת בנייה בחדרי היציאה לגגות בתי מגורים בשטח של עד 23 מ"ר כחלק מתוכנית שאושרה בשנת 1983. הוועדה המקומית קבעה בחודש מאי האחרון כי היא מנחה את הצוות המקצועי להכנת תב"ע (תוכנית בנין עיר) להגדלת חדרי יציאה לשטח של 40 מ"ר שתחול רק לגבי מבנים שאינם נכללים בתמ"א 38.

הנושא עלה לסדר היום הציבורי בעקבות בקשה של שני תושבי העיר, ורדה הרשקוביץ' ונתן וינר, שניסו לפני כשנה לקדם מהלך לשינוי התב"ע והגדלת שטחי הבנייה של חדרי היציאה לגג מ-23 מ"ר ל-40 מ"ר. הרשקוביץ' ציינה אז כי על העירייה לאמץ את הצעד שנקטו עיריות אחרות כמו פתח תקווה, רמת גן, תל אביב, גבעתיים, בדבר שינוי התב"ע המאפשרת הרחבת חדרי הגג ל- 40 מ"ר.

הרשקוביץ' אמרה אז: "יש צעירים רבים יוצאי צבא שרוצים להמשיך להתגורר אצל ההורים במעין יחידה דיור, אז מדוע לא לאפשר להם יחידה מרווחת? מדוע בכל העיריות מסביב כן נענו לבקשת התושבים והרחיבו את התב"ע ורק בהרצליה מתנגדים לכך?".
כאמור, ועדת המשנה קבעה השבוע כי התכנית מהווה שינוי לתוכנית שאושרה בעבר והמליצה לוועדה המחוזית להפקיד את התוכנית, כך שבעתיד הקרוב, ייהנו תושבי העיר, העומדים בתנאים, מאפשרות להגדיל את שטח הבניה בחדרי יציאה לגג.
קלינגר רישוי עסקים והתרי בנייה הפועלת בין השאר לרישוי בדיעבד של חדרים שוגדלו על גגות הרצליה המליצה על התוכנית ותרמה רבות לקידומה.

כמו כן את המהלך קידמו שלושה חברי מועצה, ברק נפתלי וצבי וייס, חברי ועדת המשנה לתכנון ובנייה, וירון עולמי שקיבל את פניות התושבים ואמר השבוע: "אני מלא שמחה וגאווה שמאבק קטן שהתחלנו כמה תושבי העיר ועבדכם הנאמן שכלל פעילות אינטרנטית, מכתבים והצעה לסדר, הבשיל לבסוף ויהפוך לתב"ע חדשה שתיטיב עם תושבי העיר, עם צעיריה ותיתן עוד תשובה, אמנם קטנה אך חשובה, למצוקת הדיור. זהו צעד חשוב בדרך הנכונה, ויש לברך עליו".

אנו מטפלים בבקשות להגדלת חדרי יציאה לגג בכל הארץ!

הכשרת חריגות בניה,היתרי בניה בדיעבד,ביטול צוי הריסה.

קלינגר התרי בנייה ורישוי עסקים

חיפוש
דילוג לתוכן